فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 امنیت، رکن اساسی پیشرفت برای هر جامعه‌ای محسوب می‌شود/ حضور مقتدرانه نیروهای مسلح باعث امنیت پایدار برای کشور شده است

 فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور مقتدرانه نیروهای مسلح موجب ایجاد امنیت پایدار برای کشور شده است و مؤلفه امنیت، رکن اساسی پیشرفت برای هر جامعه‌ای محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۶۰۷۴
|
۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد در حاشیه بازدید از منطقه پدافند هوایی شمال شرق در جمع کارکنان این منطقه به اهمیت بالای مأموریت‌های پدافند هوایی در حراست از آسمان کشور اشاره و اظهار کرد: همت بلند و تلاش بی‌وقفه کارکنان پدافند هوایی در جهت اعتلای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و صیانت از اهداف عالی نظام اسلامی، ستودنی است.

 وی افزود: سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با استفاده از تمامی ظرفیت‌های پدافندی در نیروهای مسلح، دفاع منسجمی را از آسمان کشور انجام می‌دهد.

 فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: پدافند هوایی باتکیه‌بر امکانات و تجهیزات بومی در حوزه راداری، موشکی، توپخانه‌ای و اطلاعاتی اشراف مناسبی بر آسمان کشور دارد و این توانایی حاصل زحمات همه کارکنان در تمامی سطوح است.

 امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد در ادامه از قسمت‌های مختلف منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) بازدید و میزان آمادگی رزمی و عملیاتی این منطقه را مورد ارزیابی قرارداد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار